SESJE PRODUKTOWE Z MODELAMI

Sesja produktowa z modelem lub modelką to ważne narzędzie w procesie tworzenia i promocji produktu. Dobre zdjęcia produktowe mogą przynieść wiele korzyści, m.in.:

  • Wizualizacja produktu: Modelka lub model może pokazać, jak produkt wygląda i jak się go stosuje. Jeśli produktem jest np. ubranie, dzięki modelce potencjalny Klient widzi, w jaki sposób produkt ma być noszony, jak się układa na ciele i jak wygląda w ruchu. Dla wielu produktów, ważne jest pokazanie jak produkt wygląda w skali 1:1.
  • Przyciąganie uwagi: Dzięki udziałowi w sesji profesjonalnej modelki lub modela możliwe jest przedstawienie produktu w sposób atrakcyjny i efektowny. Zdjęcia z udziałem Modelki lub modela przykuwają uwagę klientów i zachęcają do zakupu. Klienci często polegają na tym, co widzą na zdjęciach, aby podjąć decyzję o zakupie.
  • Kreowanie emocji i aspiracji: Dobre zdjęcia produktowe mogą przyczynić się do budowania zaufania klientów do marki. Pokazując produkty w atrakcyjny sposób, profesjonalnie wykonane zdjęcia wzbudzają poczucie wiarygodności i jakości. Klienci są bardziej skłonni uwierzyć w to, że produkt spełni ich oczekiwania, jeśli widzą go w atrakcyjnym i przemyślanym kontekście. Modelka lub model może pomóc w budowaniu odpowiednich emocji i aspiracji wokół produktu. Poprzez odpowiednie zaprezentowanie produktu, można skierować uwagę klientów na pożądane cechy i korzyści produktu.
  • Personalizacja i identyfikacja: Modelka lub model może wpłynąć na to, jak klienci utożsamiają się z produktem. Wykorzystując modeli o odpowiednich cechach fizycznych, stylu i osobowości, można zwiększyć rozpoznawalność marki i identyfikację klientów z konkretnym produktem.

Jeśli chodzi o koszt sesji z udziałem Modelki czy Modela, to każdorazowo sporządzamy wycenę indywidualną. Koszt sesji produktowej z modelką lub modelem może się różnić w zależności od wielu czynników, takich jak doświadczenie i popularność modelki, długość sesji, ilość zdjęć, lokalizacja, oraz ilość osób zaangażowanych w sesję, czyli zespół kreatywny (wizażystka, fryzjerka, stylistka itd.). Na podstawie briefu dostarczonego przez Klienta zajmujemy się znalezieniem odpowiedniej modelki/modela oraz wszelkimi formalnościami związanymi z jej udziałem w sesji. Przygotowujemy również wstępny kosztorys sesji, po którego zatwierdzeniu przystępujemy do przygotowań. Tego typu sesje dzielą się na 2 rodzaje:  z wizerunkiem (z widoczną twarzą modelki/modela) lub bez wizerunku (zbliżenia na partie ciała, dłonie lub stopy lub całą sylwetkę bez widocznej twarzy)

Poniżej prezentujemy zestaw informacji odnośnie przykładowej sesji produktowej z udziałem naszej Modelki.

SESJA PRODUKTU Z WIZERUNKIEM MODELKI

  • Koszt sesji: od 3200pln
  • Czas trwania sesji: 2h
  • Miejsce sesji: Studio fotograficzne w Krakowie
  • Termin: w tygodniu o dowolnej porze. W przypadku weekendu dopłata 300pln
  • Zakres: Modelka pozuje z twarzą, prezentując produkt w użyciu lub konkretnym kontekście
  • Wynik: 5 wybranych przez Klienta zdjęć (z możliwością doboru kadrów za dodatkową opłatą)

 

SESJA PRODUKTU BEZ WIZERUNKU MODELKI

  • Koszt sesji: od 1800pln
  • Czas trwania sesji: 2h
  • Miejsce sesji: Studio fotograficzne w Krakowie
  • Termin: w tygodniu o dowolnej porze. W przypadku weekendu dopłata 300pln
  • Zakres: Modelka pozuje bez twarzy, prezentując produkt w użyciu lub konkretnym kontekście. Zbliżenia na dłonie lub stopy itp
  • Wynik: 5 wybranych przez Klienta zdjęć (z możliwością doboru kadrów za dodatkową opłatą)