REGULAMIN SESJI
Kochani, dokładamy wszelkich starań, by sesje u nas były dla Was przyjemnym i niezapomnianym przeżyciem. Aby usprawnić nam pracę, a Wam rozwiać wszelkie wątpliwości i uprzedzić pytania, przygotowaliśmy regulamin sesji, który przed sesją należy dokładnie przeczytać i zaakceptować.
Miejcie na uwadze, że nasza praca, to również nasza pasja, w którą wkładamy nie tylko serce, ale i niejednokrotnie podporządkowujemy swoje życie prywatne... Choć nie powinniśmy, odpowiadamy na Wasze maile i telefony poza godzinami naszej pracy, doradzamy i zawsze wysłuchamy. Bardzo często poświęcamy sporo czasu na równe ustalenia odnośnie Waszych sesji. Za ten czas nikt nam nie płaci, dlatego prosimy o świadome i rozważne decyzje w sprawie sesji. Jeśli nie macie pewności czy sesja będzie dobrym prezentem dla drugiej połówki, to najpierw z nią porozmawiajcie. Zaoszczędzi nam to wszystkim sporo czasu i nerwów, gdyby prezent okazał się nietrafiony.
Szanujmy siebie nawzajem i traktujmy poważnie. Bardzo się staramy aby dopiąć sesje na ostatni guzik i zapewnić miłą atmosferę, tak abyście mogli przeżyć jedną z najfajniejszych (mamy nadzieję) przygód w Waszym życiu :)
REGULAMIN SESJI
- Decyzja o skorzystaniu z naszych usług jest jednoczesna z akceptacją poniższego regulaminu.
- Informujemy, że nie fotografujemy osób poniżej 18 roku życia.
- Sesje odbywają się w dni robocze od poniedziałku do piątku. W przypadku sesji w sobotę lub niedzielę doliczana jest dodatkowa dopłata w kwocie 200 zł do kwoty wybranego pakietu.
- Chętni na sesje muszą powierzyć nam swoje imię i nazwisko, adres mailowy oraz nr telefonu w celu umożliwienia kontaktu w sprawach dotyczących świadczonych przez nas usług. tj. np. stworzenie galerii online, kontaktu mailowego, telefonicznego. Dane nie zostają przekazywane osobom trzecim. Podając swoje dane zgadzają Państwo na przetwarzanie przez Fotografa danych w celu umożliwienia jego usług.
- Decydując się na sesję u nas Klient oświadcza, że w pełni akceptuje styl naszej pracy i postprodukcji fotograficznej. Klient zobowiązany jest z zapoznaniem się z naszym portfolio. Klient nie może oczekiwać od nas wykonania dzieła niezgodnego z naszym poczuciem estetyki oraz niezgodnego z charakterystycznym dla nas stylem w tym z kolorystyką, kontrastem, kadrowaniem. W związku z powyższym nie ma możliwości dokonania reklamacji ujęć na podstawie w/w aspektów, nie ma możliwości również wymiany ujęć na inne, chyba że Fotograf zadecyduje inaczej.
- Informujemy, że nie wykonujemy przeróbek graficznych jak: depilacja owłosienia w postprodukcji (Prosimy o to zadbać przed sesją), nie dorabiamy kaloryferów na brzuchach, bicepsów ani tricepsów, nie dorabiamy opalenizny. Wykonujemy retusz znamion, skóry, ewentualnych niedoskonałości. Nie tworzymy również fotomontaży, nie dodajemy skrzydeł, aureoli, kobiet, mężczyzn w tle ani innych stworzeń i elementów, które pierwotnie nie znalazły się na zdjęciu wyjściowym
- Zastrzegamy sobie prawo do odmowy wykonania sesji dla osób z czarnej listy klientów oraz w przypadku pojawienia się na sesji osoby innej niż wskazana w temacie przelewu zadatku.
- Termin sesji oraz jej szczegóły są ustalane indywidualnie w bezpośrednim kontakcie ze studio drogą mailową lub telefoniczną. Rezerwacja odbywa się minimum 3 tygodnie przed sesją. Do rezerwacji terminu konieczna jest wpłata zadatku (informacje na temat wysokości zadatku oraz tematu wpłaty Klient otrzymuje drogą mailową po uprzednim wybraniu konkretnego pakietu). W razie braku wpłaty zadatku w ciągu 3 dni od momentu ustalenia terminu sesji, termin jest automatycznie anulowany i wraca do puli terminów dostępnych dla innych. W przypadku chęci przeniesienia sesji zamawiający zobowiązuje się poinformować nas najpóźniej 3 dni przed planowanym terminem. Wtedy wyznaczamy inny termin sesji. W przypadku całkowitej rezygnacji Klienta, wpłacony zadatek zostaje naliczony na poczet działań związanych z organizacją niedoszłej sesji. Zobowiązujemy się zwrócić w całości wpłacony zadatek w przypadku odwołania sesji ze swojej winy.
- Pozostałą część płatności za sesję zdjęciową należy uiścić najpóźniej w dniu sesji zdjęciowej.
- Na sesję zdjęciową należy przyjść punktualnie. W przypadku spóźnienia lub braku możliwości dotarcia należy uprzedzić nas o zaistniałej sytuacji przynajmniej 60 minut przed umówioną godziną sesji. W przypadku nie stawienia się na sesję bez wcześniejszego powiadomienia, zadatek przepada.
- Polegając na swoim zmyśle estetyki dokonamy wstępnej selekcji zdjęć według własnego uznania, tak aby Klient samodzielnie mógł zdecydować, które ujęcia zostaną poddane dodatkowej autorskiej obróbce. Wyjątkiem jest sesja EROTYCZNA REPORTAŻOWA, z której Klient dostaje większość kadrów.
- Obróbka zdjęć odbywa się po opłaceniu ewentualnych dodatkowych ujęć, jeśli takowe były dobrane do pakietu.
- Mamy 20 dni roboczych na przesłanie obrobionych fotografii, od momentu w którym klient wybierze kadry do dalszej obróbki. W przypadku pakietów z odbitkami fotograficznymi, takowe zostają wysłane do 2 tygodni od momentu akceptacji gotowych zdjęć w wersji cyfrowej.
- Klient otrzymuje dokładnie taką ilość fotografii, jaką zakupił. Nie ma możliwość otrzymania „reszty” zdjęć, czyli fotografii surowych/nieobrobionych za darmo. Fotograf daje możliwości zakupu dodatkowych fotografii w kwocie 40zł/ sztuka. (W piekarni również nie kupimy mąki, z jakiej pieczony jest konkretny chleb, więc to samo tyczy się surowych zdjęć)
- Przygotowania do sesji są niezwykle ważne to od nich zależy jakość zdjęć. Nie ponosimy odpowiedzialności za złą jakość końcową zdjęć wywołaną zaniedbaniami przez Klienta jak np. niewłaściwy makijaż czy strój itp. W tym celu prosimy o zapoznanie się z zakładką "O SESJACH" na naszej stronie, gdzie dokładnie opisaliśmy w jaki sposób przygotować się do sesji zdjęciowej.
- Usługa EKSPRESS, gdy Klient chce otrzymać fotografie obrobione do 3-5 dni wiąże się z dopłatą 100% wartości ceny sesji bazowej.
- Publikacja zdjęć przez nas. Można, lecz nie trzeba wyrazić zgodę na publikację zdjęć. Klient decyduje czy pozwala Fotografowi na upublicznienie swojego wizerunku na stronie internetowej, social mediach, wernisażach oraz materiałach reklamowych. Klient w każdej chwili ma możliwość ze zgody wycofać się. Klient udziela zgód poprzez podpisanie formularza bądź czytelną informację mailową/SMSową itp. Nawet w przypadku wyrażonej przez Klienta zgody na publikację zdjęć, nie jesteśmy zobowiązani umieszczać zdjęć Klienta ani na naszej stronie ani na social mediach. Nie gwarantujemy również, że raz opublikowane przez nas zdjęcia będą znajdować się na naszej stronie czy social mediach na zawsze. Zastrzegamy sobie prawo do usunięcia takowych zdjęć w każdej chwili.
- Do każdej sesji można zakupić Voucher. Regulamin nabycia vouchera dostępny jest w zakładce VOUCHERY
- Prawa autorskie do zdjęć należą do nas – o tym stanowią przepisy prawne. Zakupienie fotografii nie jest równoznaczne z własnością w rozumieniu Prawa Autorskiego, więc nie można fotografii używać w celach komercyjnych, tj. odsprzedawać, wysyłać np. na konkursy bez wyraźnej zgody fotografa, który wykonał zdjęcia.
- Klient nie może także ingerować w zdjęcie (np. zmiana na czarno-białe, nakładanie filtrów). Klient nie może ingerować, nakazywać i wymagać od Fotografa innego systemu pracy.
- Zdjęcia z sesji są kasowane od razu po przekazaniu ich Klientowi za wyjątkiem zdjęć, na których publikację Klient wyraził zgodę.
- Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność prywatną i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez naszej pisemnej zgody.
Jeśli masz jakiekolwiek dalsze pytania lub wątpliwości skontaktuj się z nami.